torsdag den 3. februar 2011

Bloggens formål:)

Jeg har lavet denne blog for at berette om de kommende 5 mdr. som jeg skal tilbring i Bogota (Colombia).
Jeg er afsted som studerende fra Randers pædagog seminarium og dette er min 3. praktik.
Jeg skal i praktik i en institution med børn fra 2-17 år og jeg skal passe dem der er fra 2-5 år. Jeg glæder mig meget, men er også spændt på hvordan det bliver at komme til en helt ny kultur og opleve det pædagogiske arbejde på en ny og sikkert meget anderledes måde.
Afrejse fra København d. 10 februar og jeg starter i praktik d. 14 februar.
Jeg glæder mig til at fortælle hvad jeg oplever og vise billeder gennem det store eventyr:)

1 kommentar:

  1. Hej Camilla :)
    Jeg glæder mig til at læse om dine dage i Bogota :) Dejligt at kunne følge lidt med herhjemmefra :)
    Rigtig god rejse! :)
    Knus Myrhøj..

    SvarSlet